Old School PR: Press Releases

View Calendar
2018-05-31 18:00 - 20:00

Sub ofensiva giganților din online, cu imaginea afectată de fenomenul „fake news”, presa (în special cea scrisă) se încăpățânează să reziste și în mileniul al III-lea – parțial mutată pe www, cu tiraje reduse la minim și redacții funcționând în mod de avarie.

Dincolo de interesul public, presa își păstrează un rol important pentru branduri și organizații: oferă expunere, informare, încredere, poate clădi sau afecta grav reputația, și lista poate continua.

Cu transformările de rigoare aduse de noile media, comunicatul de presă rămâne unul dintre cele mai versatile instrumente din arsenalul unui om de comunicare în relația cu presa.

Agenda zilei:

1. Presa (scrisă) – instrucțiuni de utilizare

2. Comunicatul de presă – do’s & don’ts

3. Cum și ce măsurăm

4. Q&A

Acest eveniment face parte din Seria DYI a #CPMBc, cu mențiunea că fiecare membru al comunității va avea rolul de a prezida câte un eveniment, în funcție de aria lui de expertiză.

 Ștefan Ionescu este Public Relations Specialist (PR Specialist) la Holzindustrie Schweighofer Romania .

După ce a terminat Facultatea de Filosofie la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași, a început un doctorat, tot în Filosofie, la Central European University. A fost Doctorand Instructor la Universitatea Al. I Cuza, unde a ținut seminarii de Filosofie și Comunicare.

A devenit redactor șef al cotidianului Deșteptarea și a lucrat pentru mai multe publicații locale din jud. Bacău și Iași. De altfel, a fost și editor la Percipi- A Graduate Philosophy Journal  din Budapesta.

Una din marile lui pasiuni, comunicarea, l-a trecut și prin activități de traducere a cărților din limba engleză pentru editura ALL.